Sahun i Madaula porten l’obra “Idiota” a la Garriga

0
Idiota

El Teatre de la Garriga – El Patronat acollirà aquest diumenge dia 8 de març, a les 18 h, l’obra de teatre Idiota, interpretada per dues de les cares més conegudes del panorama interpretatiu català: Anna Sahun i Ramon Madaula, protagonistes d’algunes de les sèries de més èxit de Televisió de Catalunya (TV3) i de reconegudes obres de teatre. Les entrades es poden comprar a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC), a www.ticketea.com o a les taquilles del teatre el mateix dia de la funció.

Idiota, produïda per la Sala Muntaner de Barcelona i dirigida pel dramaturg Jordi Casanovas, es defineix com una obra a mig camí entre la comèdia negra i el thriller. Aquesta n’és la sinopsi:

Un home es presenta a unes molt ben remunerades proves psicològiques. Formen part d’un misteriós experiment que una important fundació està desenvolupant. El que l’home creu que serà una manera fàcil i senzilla d’aconseguir els diners que necessita per resoldre els seus problemes econòmics es convertirà en una autèntica trampa tant física com psicològica. Una atractiva psicòloga el posarà a prova duent-lo a reaccions totalment insospitades per ell. Només concentrant-se serà capaç de sortirse’n. Si no ho aconsegueix, el final serà fatal.

Article anteriorJoc de pistes al Camp d’Aviació de Rosanes
Article següentNeus Marrodán: “Hem de lligar els valors de la Garriga amb els polígons industrials buits”
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.