Qui ha estat durant molts anys al capdavant del servei mèdic de la Mitja Marató Granollers – La Garriga, el Dr. Germà Morlans, ha estat homenatjat avui per l’organització de la prova, la qual li ha dedicat el Km. 9, que es troba al Passeig de la Garriga, on hi ha instal·lat una rajola commemorativa.
L’acte ha comptat amb la presència de l’alcaldessa de la Garriga, Meritxell Budó, la qual ha destacat el paper dels voluntaris com el Dr. Morlans, els quals han contribuït a donar un valor afegit a la cursa.
L’alcalde de Granollers, Josep Mayoral, l’alcalde de les Franqueses, Francesc Colomé, i l’alcalde de Canovelles i president del Consell Comarcal, José Orivé, també han fet acte de presència a l’homenatge, juntament amb els representants de l’organització Toni Cornellas i Joan Villuendas, i del propi homenatjat.
Fotografia: OAMC