Projecte Mexcla’t torna amb activitats per educar en la salut i la diversitat sexual

0
thumb Boppin2

L’entitat juvenil Projecte Mexcla’t proposa per aquest dissabte dos activitats ben diferenciades entre elles, però a la vegada molt relacionades, per conscienciar la societat.

El dissabte al matí recupera l’activitat PreservaT, que ja vam realitzar al 2013 amb una bona acollida i la participació de més d’un centenar de persones. Durant el matí, i coincidint que aquesta mateixa setmana s’ha celebrat el Dia Internacional de Lluita contra la Sida, es repartirà material informatiu sobre què és la sida, com es transmet, com es prevé i on poder fer la prova.

 Repartirem material de conscienciació com preservatius i llacets vermells, com a mostra de recolzament al Dia Internacional. Tota l’activitat s’emmarca dins del cicle SexAccions, en què l’entitat organitza activitats d’educació sexual.

També, dins de l’àmbit de l’educació sexual, hem organitzat activitats durant els darrers mesos en el cicle Projecte Arc Iris: activitats per la diversitat sexual i afectiva. I aquest dissabte organitzem la Festa de la Diversitat, a la Sala de Dansa Kuatra, on actuarà el grup de rockabilly Boppin Shakers; Els Boppin estan triomfant molt amb el seu estil a Girona i comencen a promocionar-se a la província de Barcelona.

El concert es realitzarà a les 23.30h i té un cost de 3€ l’entrada, amb consumició inclosa d’una cervesa o un refresc.

Us esperem a tots i totes!

Projecte Mexcla’t

Article anteriorIolanda Pineda, a la Taula de Dones de la Garriga
Article següentRegalar torrons
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.