Organitzat pel Cinema Alhambra i per l’Escola municipal de Música Josep Aymerich de la Garriga, demà divendres 4 de desembre es projectarà a les nou del vespre al cinema el documental “Conxita Badia no existeix”.
Aquest acte inclourà una xerrada-col·loqui,que comptarà amb la participació de Mariona Agustí Badia, filla de Conxita Badia, i Eulàlia Domènech, director del document, a més del director de l’Escola Municipal de Música Àngels Núñez, i del gerent del cinema, Josep Maria Miró.
Les imatges del Teatro Colón de Buenos Aires que apareixen al documental van ser gravades justament per una garriguenca resident a la capital argentina, Meritxell Soler. Ella va ser també una de les persones més compromeses amb la recuperació de l’emblemàtic cinema de la vila i amb el documental “Alhambra (el meu cine)”.
+ informació:
– NdP_-_Projecció_del_Conxita_Badia_a_la_Garriga_coïncidint_117_aniversari-_251114.pdf