Arribada la tardor els mercats són plens de productes de temporada: castanyes, palosantos, codonys, moniatos, bolets i d’altres productes que ens acompanyaran durant tota la tardor. Alguns, les castanyes torrades i els moniatos al caliu, ho faran al llarg d’aquesta nit, acompanyats dels esperats panellets.
Nosaltres no hem volgut esperar a la nit per poder degustar un d’aquests productes, les castanyes, i per això hem preparat una recepta en què utilitzem aquest fruit sec però, en aquesta ocasió, acompanyant una carn com és el filet de porc.
Possiblement no és la forma més habitual de consumir castanyes, però ja estem en temporada, per què no utilitzar-les en els nostres plats, tenint en compte que ens aporten allò que el nostre cos necessita, com ho són les proteïnes, vitamines i hidrats de carboni?