La tardor no acaba d’arribar: Castanyada i Tots Sants sense fred

0
Marti Oliveras_01

Segurament molts us preguntareu quin temps ens espera per aquest final de setmana en què, com bé sabem, se celebra una de les festes més importants de la tardor a Catalunya: la Castanyada! Doncs bé, abans de fer referència al cap de setmana de la Castanyada i Tots Sants, comentarem com es presenten la resta de dies de la setmana.

La situació meteorològica es preveu amb poques novetats. La falca anticiclònica segueix afectant-nos i les pluges abundants i continuades seguiran sense caure a casa nostra. No obstant això, cal dir que els vents estan girant a llevant i, per tant, aporten més humitat que ajuda a la formació de molts núvols baixos en punts de la costa, prelitoral i fins a la Catalunya Central.

Amb tot, esperem una setmana mig ennuvolada en conjunt. Com més a prop de la costa, més núvols i risc d’algunes gotellades o plugims. Poca cosa en tot cas. A l’interior i al Pirineu, en canvi, els núvols seran més trencats i no s’esperen precipitacions.

Les temperatures aniran a la baixa fins a mitjans de setmana, encara que sense fer-ho de forma important. Llavors tendiran a recuperar-se novament a finals, coincidint així amb la Castanyada i Tots Sants.

Així doncs, tot sembla indicar que de ben poc servirà fer foc per torrar les castanyes a la Garriga. Tot el contrari, esperem que els migdies del final de setmana tornin a ser força càlids per l’època i només en hores nocturnes recordarem que som a la tardor.

Els mapes a llarg termini ens indiquen la possibilitat de l’arribada definitiva del fred de tardor cap a dimarts i dimecres de la setmana vinent. 

Queden molts dies i, per tant, s’haurà d’anar seguint!

Actualitzarem la informació des del nostre compte de Twitter i informarem de tot plegat ben aviat. 

Bona setmana a tots/es, salut i méteo!

Article anteriorPer Tots Sants, castanyes i panellets
Article següentOrdre del dia del Ple ordinari de 29 d’octubre
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.