Nova campanya de suport al comerç local amb la col·laboració de l’Ajuntament

0
Bicoques Portada_01

Després de l’experiència de la iniciativa de suport al comerç local que vàrem fer l’any passat i a la qual més d’un centenar de negocis garriguencs varen participar, enguany ens plau presentar-vos la nova campanya d’aquest Nadal, anomenada “Les bicoques de la Garriga 2014”.

Aquesta presenta millores substancials respecte la primera edició, que fan que sigui molt més atractiva i avantatjosa per als negocis i els veïns del poble, gràcies a la implicació de l’Ajuntament de la Garriga.

Què és “Les bicoques de la Garriga”?

Aquesta és una iniciativa de La Garriga Digital.cat que consta de l’edició acurada de 6.500 talonaris de butxaca que es distribuiran a totes les llars del poble els primers dies de desembre. Aquesta distribució respon a la voluntat d’arribar al target principal dels comerços de la Garriga i que, alhora, els veïns es beneficiïn del que aquests els poden oferir.

A cadascuna de les seves pàgines, els usuaris hi trobaran informació d’un negoci i/o empresa del poble, acompanyada per un o dos cupons retallables amb ofertes i promocions.

Un producte de la qualitat i característiques com Les bicoques de la Garriga comporta un elevat cost de producció que repercutiria al 100% en els comerços i limitaria molt la seva participació, si no fos per la col·laboració de l’Ajuntament. Gràcies a això, participar en aquesta campanya està a l’abast de tothom.

Si vols sumar-te al projecte, trobaràs més informació aquí.

(Data límit per afegir-se a la campanya: 31/10/2013)

Bicoques Portada 01

Article anteriorLa Garriga acollirà la X Trobada Tintinaire de Catalunya
Article següentLes bicoques de la Garriga 2015
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.