Caminada solidària d’Oncovallès a la Garriga

0
thumb CARTELL 2014 mostra

El proper diumenge 28 de setembre Oncovallès organtiza una caminada solidària. Aquesta s’iniciarà a les 10 del matí a la plaça de l’Església i farà un recorregut pel Passeig fins el bosc del Malhivern, per acabar al punt d’inici. Un recorregut familiar, no competitiu i obert a tothom.

Qui hi vulgui participar pot insciure’s fins el dia de la caminada al Centre Excurcionista Garriguenc (plaça Mossèn Jaume Oliveras, 1, els dimarts de 20 a 22h i els divendres de 21 a 23h) i a l’Ajuntament (OAC).

El preu per als adults és de 10€, i pels nens i nenes de 3 a 12 anys de 2 €. Cal fer un ingrés a “La Caixa”, al número de compte 2100 0126 18 0200332285.

A l’inici de la caminada s’entregarà una samarreta a cada participant. A l’arribada hi haurà entrepans i aigua.

Article anteriorL’Asil Hospital inaugura les noves instal·lacions
Article següentLa Garriga aprova la moció de suport al 9N per aclaparadora majoria
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.