El proppassat divendres es varen disputar les semifinals i final del torneig primaveral de futbol sala, amb protagonisme novament centrat en els dos principals contrincants de la lliga d’hivern –Sàhara i Ca la Mila-, que varen disputar-se el títol en un partit igualadíssim que es va decidir a la pròrroga. La balança, altre cop, es va decantar cap a la banda dels vencedors de l’anterior competició amb resultat final de 2 gols a 5.
De fet, cap dels dos va tenir problemes per a desfer-se dels seus rivals a semifinals, a qui van endossar sengles golejades: Ca la Mila va guanyar Frankfurt la Garriga per 2 gols a 7, i Sàhara va derrotar Assessoria Congost per 1 a 6.
El proper divendres, per la seva banda, comença un nou torneig de futbol 7 a les instal·lacions de l’Olímpic. En les imatges adjuntes, hi podeu veure tots els resultats de la Copa Primavera i els horaris d’aquest proper campionat.
Fotografia cedida per AAFSG
COPA PRIMAVERA:
FUTBOL 7: