Tastet primaveral a partir de dimecres

0
Marti Oliveras_01

Acabem la setmana i ho fem amb un temps molt tranquil, a l’espera d’un nou canvi de temps que ens arribarà aquesta propera matinada de dilluns. Així doncs, la circulació zonal segueix present a casa nostra, de tal manera que esperem una nova complicació meteorològica a la Garriga de cara a l’inici d’aquesta primera setmana del mes de març.

L’arribada d’un nou front implicarà un augment de la nuvolositat i un nou descens de les temperatures, després d’un diumenge molt suau i amb temperatures primaverals.

Com dèiem, començarem la setmana amb un temps inestable. Doncs és possible que durant la primera meitat del dilluns ens arribin alguns ruixats de caràcter irregular, tots ells de poca importància en general, si bé no es descarta que puguin dur associats algun fenomen de caràcter tempestuós, degut a l’arribada d’un solc d’aire fred en alçada associat al sistema frontal.

De cara a dimarts, la situació tendiria a millorar a bona part del país, tot i que el fred es deixarà sentir i encara no seria descartable algun ruixat en àrees de muntanya de la meitat nord del Principat. En l’àmbit pirinenc continuaran les nevades, doncs és allà on es mantindrà més l’aire fred i la inestabilitat més acusada.

A mitjans de setmana es preveu una clara millora de la situació meteorològica a Catalunya. 

Aquesta circulació zonal que tants fronts ens ha portat durant aquestes darreres setmanes, implicant que tinguéssim unes jornades amb un temps molt canviant, té data de caducitat.

S’intueix per tant, l’arribada d’una falca anticiclònica a casa nostra que portaria una estabilització de l’atmosfera i per tant, unes jornades amb domini ampli del sol i pujada notable de les temperatures.

Resumint: ens espera un inici de setmana mogut arreu del país amb possibilitat d’alguns ruixats a la Garriga i comarca, especialment dilluns, i una millora clara del temps a mesura que avanci la setmana. De cara a finals de setmana, les temperatures pujaran d’una forma decidida i ens recordaran que la primavera ja truca a la porta i que l’hivern té els dies contats.

Paraigües a prop dilluns i dimarts, i ulleres de sol i mànigues de camisa a partir de dimecres. Aquest seria el “look” garriguenc, a grans trets, per aquesta propera setmana!

Bona setmana a tots, salut i méteo!

@GarrigaMeteo

Article anteriorCivisme, espai públic i convivència
Article següentNou èxit de la fira Garrigangues
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.