La Generalitat selecciona la FUMH per desenvolupar un programa pilot que beneficiarà els autònoms

0
FUMH logo

La Generalitat de Catalunya ha seleccionat un total de 9 entitats, entre les quals la Fundació Universitària Martí l’Humà, per posar en marxa un programa pilot que pretén assajar i validar una eina per ajudar a la consolidació del treball autònom a Catalunya i millorar la seva competitivitat i sostenibilitat.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig, ha explicat que “des del departament hem llançat aquest programa pilot centrat en formació i assessorament que ajudarà al voltant de 600 persones a desenvolupar els seus projectes”. En aquest sentit, el conseller ha recordat altres iniciatives del Govern com el programa Catalunya Emprèn, amb què “s’està ajudant a tirar endavant negocis i projectes emprenedors”.   

El projecte beneficiarà prop de 600 autònoms i les entitats seleccionades organitzaran durant el mes de febrer un seguit de sessions informatives pels autònoms interessats. 

El Departament d’Empresa i Ocupació ha pres aquesta iniciativa amb la intenció de contribuir a l’enfortiment i creixement del treball autònom, tal com preveu el Pla de Govern 2013-2016 que té com un dels seus objectius el foment del treball autònom, l’emprenedoria i les petites i mitjanes empreses com elements bàsics per a la creació d’ocupació.

El programa pilot d’ajuts per al suport a la consolidació del treball autònom, que compta amb un pressupost de 550.000 euros, vol ser una eina per a millorar la competitivitat i sostenibilitat dels treballadors autònoms a Catalunya

Fundació Universitària Martí l’Humà

Article anteriorMoviment meteorològic en una setmana menys freda
Article següentEl jutge Santiago Vidal parlarà aquest dimarts a la Garriga de la Catalunya del futur
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.