Signa un vot: la via catalana cap a la independència

0
thumb Cartell Mut SignaA3

L’Assemblea Nacional Catalana està organitzant una acció a tot Catalunya per al cap de setmana vinent, dissabte 11 i diumenge 12 de gener. Es tracta de “Signa un vot per la independència”, que proposa a tots els ciutadans de Catalunya que, exercint el dret de petició, signin una instància adreçada al Parlament de Catalunya.

En aquesta instància, es demana al Parlament que faci tots els possibles perquè es pugui celebrar la consulta i, en cas que l’Estat no ho permeti o no en reconegui els resultats, que aquest mateix document s’entengui com l’expressió de la voluntat del signant a favor que els representants electes del poble de Catalunya declarin la independència d’acord amb el dret internacional.

 

Aquesta recollida d’instàncies va començar abans de l’estiu al Vallès Oriental i en algunes altres comarques i actualment s’ha estès a tot Catalunya.

No es tracta d’una simple recollida de signatures, sinó que es tracta d’una sol·licitud personal, amb les dades de la persona que signa, de les quals dóna fe un apoderat acreditat per l’Assemblea Nacional Catalana, que custodiarà aquests documents fins al moment de lliurar-los al Parlament de Catalunya.

A la Garriga, les votacions es duran a terme al local de Can Tresserras, situat a la plaça de Can Dachs, dissabte de 10 a 14 hores i de 16.30 a 20 hores. Diumenge, també es podrà exercir el dret de petició al mateix local de 10 a 14 hores.

Per a la tarda de dissabte, els Geganters de la Garriga faran una cercavila engrescant la població que signi. Una hora més tard, a les 17.30 hores hi haurà una xocolatada popular i a les 18.30 hores es procedirà a llegir la proclama.

Durant tot el cap de setmana, al Vallès Oriental, els ciutadans que vulguin signar aquesta sol·licitud poden acudir, amb el DNI, NIE o passaport, a les taules que trobaran als municipis següents (trobaran la localització i l’horari a http://signa.assemblea.cat/):

Campins,Canovelles, Cànoves, Cardedeu, Castellcir, Castellterçol, Figaró-Tagamanent, les Franqueses, la Garriga, Granollers, la Llagosta, Lliçà d’Amunt, Lliçà de Vall, Llinars,  Martorelles, Mollet Montseny, Parets, la Roca, Sant Celoni, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Esteve de Palautordera, Sant Feliu de Codines, Sant Fost, Sant Pere de Vilamajor, Santa Maria de Palautordera, Vallgorguina, Vallromanes i Vilanova del Vallès

http://signa.assemblea.cat/eines/

https://www.facebook.com/Signaunvot?fref=ts

https://vimeo.com/82370135

Article anteriorSacar a la Garriga de la política de parches y de la falta de proyecto
Article següentLa NO independència… és dependència (16)
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.