C’s de La Garriga acusa l’Ajuntament de presentar uns pressupostos “prorrogats” i continuistes

0
thumb Ciutadans LG logo

El portaveu municipal de l’agrupació de Ciutadans (C’s) de La Garriga, Ángel Guillén, ha acusat al govern municipal de la localitat de presentar uns pressupostos per 2014 “prorrogats i clarament continuistes” el que posa de manifest “la falta de lideratge i d’un projecte de futur” del govern de la Garriga. Guillén ha lamentat que “els comptes del proper any no incloguin partides destinades a majors dotacions en inversions i suport a joves i emprenedors, quan la localitat, any rere any, perd indústria, serveis i veu augmentar la taxa d’atur fins gairebé un 20% des de que governa CIU + Acord”.

El portaveu municipal de C’s ha apostat per “plans d’ocupació local que es complementin amb iniciatives que atreguin nous negocis a La Garriga” per Guillén: “l’Ajuntament no pot ser una mena de ETT que doni feina provisional per determinat temps als garriguencs, sinó un facilitador per a què emprenedors i empreses s’instal·lin a la Garriga i donin feina estable als nostres veïns, i ha mostrat la seva preocupació per la “indefinició en algunes partides d’ingressos i les possibles contingències”.

A més, Guillén ha assegurat que C’s “controlarà que l’augment en 1.200 euros que contempla la partida destinada a pagar a entitats municipals no es destini a pagar a l’Associació de Municipis per la Independència” ja que “els diners de tots els veïns de La Garriga no poden destinar-se a finançar projectes que busquin aixecar fronteres” ha sentenciat.

 

Article anteriorLa NO independència… és dependència (12)
Article següentExpliquem el vot negatiu de SI la Garriga als pressupostos 2014
Sección local del partido político Ciutadans. Secció local del partit polític Ciutadans.

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.