El conjunt de la Garriga disposà només de tres ocasions en tot el partit, en què les interrupcions i les constants imprecisions no van fer tremolar a un Tona B correcte que va aprofitar les seves ocasions al contraatac.
L’equip de Toni Cruz va acusar un llarg historial de baixes que va obligar a utilitzar jugadors del juvenil i el sub-23 per completar la convocatòria. L’onze fou: Toni Amador a la porteria; línia de 3 en defensa amb Lluís Gendra, Albert Garcia i David Granados; Carles Ciurans, Andreu Reyes, Juanito Samblas i Ivan Reyes “Xino” al centre del camp; trident d’atac amb Josep Negre, Estivi Castaño i Àlex Castillo.
La primer part l’Olímpic començà amb iniciativa i dominà en certs moments el joc. Els primer 20 minuts foren els millors d’un Olímpic que apostava per un revolucionari 3-4-3 que volia agafar desprevingut al rival.
Negre, Estivi i Àlex protagonitzaren les tres jugades de major perill de l’equip durant la primera part. A mesura que els minuts avançaven l’Olímpic seguia imprecís i el Tona va tenir dues ocasions clares al contraatac que no finalitzà amb precisió. El domini de l’esfèric era lleugerament a favor dels locals, però el futbol i les triangulacions no arribaven. Empat a 0 a la mitja part.
La segona part es convertí en un cúmul de pilotes perdudes de l’equip entrenat per Toni Cruz. En una d’aquesta ocasions, un contraatac al minut 51 de Sergi pel Tona B, va convertir el 0-1. Un cop dur per l’equip de La Garriga que no va saber reaccionar la resta de partit. De fet, no hi va haver cap xut entre els 3 pals els 45 minuts restants. Al minut 57, Toni Cruz decidí recuperar el dibuix tradicional del 4-3-3, un canvi que no despertà l’equip perquè un minut després va rebre, un altre gol al contraatac, el 0-2 del Tona B. La resta del partit l’Olímpic va moure la pilota mentre l’equip osonenc, amb la feina feta, esperava que passessin els minuts tancat en defensa.
Dura derrota per L’Olímpic La Garriga que cau a la cinquena posició i perd la imbatibilitat a l’estadi municipal, i és el segon partit consecutiu sense aconseguir la victòria. Ara està a 8 punts del líder, Les Franqueses. La propera jornada serà diumenge 22 a les 12 del migdia al camp del Santa Eugènia de Berga. Visca l’Olímpic, sang i passió!
Jordi Roig – Comunicació CF Olímpic la Garriga