25 famílies de la Garriga reben kits de suport social de la Creu Roja

0
creu roja

A iniciativa de l’Ajuntament de la Garriga i de Creu Roja de Granollers, vint-i-cinc famílies del poble prèviament seleccionades pels Serveis Socials del Consistori han rebut avui al magatzem de Can Luna un Kit de suport social de la Creu  Roja, que inclou material d’higiene personal i per a nadons, bolquers i material per a la llar.

Aquests kits, que han estat finançats per l’Ajuntament i la Creu Roja, estan adreçats a persones amb dificultats per assumir càrregues econòmiques i familiars o que ja es trobaven en situació precària prèviament a la crisi actual o la petita infància.

Fotografia: OAMC

 

Article anteriorEl documental “La Doma en 3D” estarà a punt per estrenar durant la Festa Major
Article següentEl Cineclub la Garriga inicia una campanya per salvar el cinema Alhambra
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.