Matinal de diumenge a favor de l’ensenyament públic en català

0
feste_escola_1

Com ja vàrem avançar dies enrere, les AMPAs dels centres d’ensenyament públic de la Garriga i del Figaró-Montmany varen organitzar el passat diumenge 5 de maig la festa “Fes-te Escola”, una festa per a reivindicar l’ensenyament públic en català malgrat les nombroses retallades i dificultats amb què es troba.

La convocatòria va ser tot un èxit i, al llarg de tot el matí, una gran quantitat de nens i nenes, acompanyats pels seus familiars, convenientment avituallats amb la característica samarreta groga i el lema “SOS”, es varen apropar a la plaça de Can Dachs per a deixar palès el seu suport a l’ensenyament públic de qualitat i en català.

Durant tota la jornada es varen organitzar diferents activitats i tallers, i diferent personal docent dels centres educatius de la Garriga i el Figaró va expressar i compartir les dificultats amb què es troba ara mateix l’ensenyament públic, alhora que manifestava el seu compromís per superar aquesta situació.

L’acte va acabar amb la lectura d’un manifest per part de dos alumnes de l’institut Manuel Blancafort i de l’institut Vil·la Romana.

Pel que fa als organitzador, aquests afirment que “Valorem molt positivament el resultat de la festa. D’una banda per la gran concurrència de gent, que no només es veu relfectida en l’afluència de l’hora punta, sinó també la de persones més matineres que s’hi han apropat a primera hora per passar-hi una estona.També perquè aquesta ha estat una festa resultant de la suma de molts esforços, potser petits, però que tots junts aconsegueixen un gran resultat. I finalment, perquè ha estat una clara reivindicació contra les retallades que s’estan aplicant a l’ensenyament, buscant una fórmula festiva i agraïda que ens ha permès a tots passar una bona estona compartint moltes de les coses bones que tenim a les escoles”.

feste_escola_2

feste_escola_3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

feste_escola_4

Article anteriorLes entitats de la Garriga, convidades a participar en l’elaboració del PAES
Article següentPropera presentació del llibre “Cop de CUP”
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.