Es constitueix l’ANJI del Vallès Oriental

0
ANJI-VO

L’Assemblea Nacional de Joves Independentistes (ANJI), sectorial de l’ANC, ja té representació a la comarca del Vallès Oriental. Va constituir-se divendres 5 d’abril i es presentarà el proper 26 d’abril a la Garriga, durant el concert que Miquel del Roig farà a la festa del barri de la Mare de Déu de Montserrat.

L’ANJI del Vallès Oriental té com a objectiu col·laborar activament amb l’ANC; convèncer els joves no independentistes, i arribar als que sí que ho són per fer que s’hi adhereixin i es puguin crear assemblees a cada municipi.

Els joves independentistes de la comarca creuen que cal participar activament en la lluita per la llibertat de la nació i que cal fer pinya per assolir-ho. Per això, si algú hi està interessat, que no dubti a adherir-s’hi enviant un correu a anjivallesoriental2014@gmail.com o contactant amb el perfil de Facebook Anji VallesOriental.

Font: ANJI

Article anteriorConferència-col·loqui d’Albert Rivera, aquest dijous a la Garriga
Article següent“El cor batega”, la nova coral de pop-rock a la Garriga
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.