L’Olímpic es complica la permanència

0
logo_olimpic

Amb l’empat d’aquest cap de setmana ja són cinc els partits que fa que l’Olímpic la Garriga no guanya, i la bona ratxa que els va dur a sortir de les posicions de descens directe ja és, malauradament, història. Si a la jornada anterior havia jugat i empatat a casa contra l’OAR Vic, en la vint-i-cinquena ha perdut dos punts més importantíssims contra el Can Parellada C.F., després d’acabar el partit amb 1 a 1 al marcador.

Aquesta nova ensopegada deixa el primer equip de futbol de la Garriga com a setzè classificat, tot i que el catorzè –el primer que fuig de la zona de descens directe– és a tan sols tres punts. D’aquesta manera, el partit de la propera jornada que es disputarà el diumenge 7 d’abril al Municipal de la Garriga pren el qualificatiu de crític, doncs els nois de Toni Cruz han de retrobar el camí de la victòria si volen seguir  amb opcions de permanència. Es preveu, doncs, una molt bona entrada en el partit contra el cinquè classificat, la Sabadellenca U.E.

JORNADA_25_Res_i_class

JORNADA_25_Partits

Article anteriorLa Garriga viu el seu Diumenge de Rams
Article següentValoració del Ple municipal del 20 de març de 2013
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.