Marc Guasch, de nou homenatjat

0
Homentage_a_march_guasch_2013

El passat dissabte 2 de febrer la plaça dels 3 Tombs de la Garriga va ser l’escenari de l’inici de la I Dakar Experience, una trobada d’aficionats al Dakar, concretament a les motos, i que va servir per a homenatjar al pilot garriguenc Marc Guasch, que recentment ha participat a la mítica prova, i a la pilot Laia Sanz, guanyadora per segon any consecutiu del ral·li en categoria femenina.

Prop d’una trentena de motos varen acompanyar ambdós motoristes en un recorregut pels carrers del poble fins arribar a la plaça del Silenci, on Guasch va fer gala de les seves habilitats sobre la seva motocicleta a l’aparcar, com si res, damunt de l’escenari de l’auditori de l’Escola de Música.

Un cop a l’auditori, l’alcaldessa de la Garriga Meritxell Budó va fer entrega al pilot d’una caricatura, i va afirmar que era “la màxima projecció internacional esportiva que té el municipi”. En aquest sentit, l’Ajuntament i l’esportista han signat un conveni pel qual Guasch porta el logotip de la Garriga a la seva espatlla.

En contrapartida, el pilot garriguenc fa fer entrega d’una de les samarretes samb les que ha competit al Dakar d’enguany, signada per ell.

Acabada la recepció oficial, va arribar el moment de la Dakar Experience amb tot el Gas Gas Dakar Team, amb Marc Guasch, Laia Sanz, Toni Figuerola i Miquel Angel Domínguez. El veí de la Garriga i periodista Santi Faro va començar una tertúlia amb tots ells per tal de fer conèixer els secrets i les curiositats del Dakar a les més de 120 persones que hi havia a l’auditori de l’Escola de música.

A la fotografia: Meritxell Budó fent entrega d’una caricatura al pilot Marc Gasch. En segon terme, la pilot Laia Sanz i el regidor d’Esports Joan Esteban / Press March Guasch

Fotografia de Sandra Malo

Article anterior9è Cicle de Joves Intèrprets
Article següent28è Concurs de Cartells de Corpus de la Garriga
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.