El proper divendres die 8 de març és el Dia Internacional de les Dones i, amb motiu d’aquesta efemèride, s’han programat diferents activitats que tot seguit enumerem:
La primera d’aquestes es tracta d’una mostra col·lectiva titulada “Dones d’aigua”, integrada per obres d’una vintena d’artistes garriguenques i que té com a element comú “el canvi constant que hi ha en les dones”. Aquesta exposició s’inaugurarà el mateix dia 8, a partir de les 20 h. a la Sala d’Exposicions Andreu Dameson.
Per altra banda, el dia 10 de març la Fundació Fornell-Pla – Conxa Siquella acollirà la inauguració de l’exposició titulada “Conxa Sisquella, una lluita per la independència personal”, a partir de les 12 del migdia. Aquesta s’ubicarà al que va ser el taller de l’artista i que recentment s’ha reconvertit en sala d’exposicoins.
Al marge d’aquestes dues exposicions, el Casal de Joves de la Garriga ha organitzat la “Tarda de Conya” el dia 8 al mateix casal i, a les 19 h., es farà públic el veredicte del I Concurs de Poesia organitzat per Dones d’Ara a l’Auditori de l’Escola Municipal de Música, en un acte que inclourà un concert a càrrec de l’Aula de Cant de l’Escola de Música.
Finalment, el dia 20 de març es llegirà el Manifest Internacional en Ple.