Darrera actuació de “Els Pastorets somien”

0
pastorets_somien_1

Un any més, durant aquestes festes nadalenques l’associació Fem Pastorets ha portat al Teatre el Patronat de la Garriga la tradicional obra de Folch i Torres “Els Pastorets” que, passada pel sedàs dels directors Joan Monells i Xavier Gotanegra, s’ha convertit enguany els Pastores somien, una  adaptació que explica les aventures i desventures d’en Rovelló i en Lluquet, i en la interacció amb el públic és un element destacat.

Com és habitual hi han participat més d’un centenar de persones entre actors i de  membres de l’Associació , i ha servit per retre homenatge a la gent que han mantingut vius els Pastorets els darrers anys.

L’obra, que compta música en directe i amb cançons de la Rondalla de Puiggraciós, es representarà per darrera vegada el proper dissabte 12 de gener, a les set de la tarda al Teatre El Patronat, després d’haver-ho fet els dies de Nadal, de Sant Esteve, el 29 i el 30 de desembre

Les entrades  es poden adquirir a través del Telentrada.

Fotografies: Ramon Ferrandis / Fem Pastorets

Article anteriorConsells per onades de fred
Article següentEl garriguenc Lluís Castells torna a flirtejar amb els premis Goya
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.