Aquest Nadal a la Garriga està farcit d’activitats de tot tipus i els Amics del Jazz també s’hi han volgut sumar obsequiant-nos amb l’actuació d’un dels millors contrabaixistes del món, Masa Kamaguchi, en el marc idíl·lic de la casa de Can Ramos el proper dissabte dia 22 de desembre, a les vuit del vespre. Aquest concert serà un dels plats forts del Cicle d’Hivern d’aquesta jove entitat, cicle que es va encetar ara fa un mes amb l’actuació dels O’Farrill i l’Albert Marquès.
Kamaguchi presentarà, doncs, aquest dissabte, el seu projecte a contrabaix sol, una proposta que enregistrarà properament i que de ben segur no deixarà indiferent el públic i que farà les delícies dels amants de la música jazz.
Nascut a Hokkaido (Japó), Kamaguchi és un músic i contrabaixista singular. Virtuós i intuïtiu, ha forjat un so personal i dóna una perspectiva inèdita i fresca al seu instrument i és un dels més sol·licitats tan a nivell nacional i europeu com internacional. Ha col·laborat amb diversos i variats projectes amb artistes de renom com Paul Motian, Dave Douglas, Chris Cheek, Masabumi Kikuchi, Perico Sambeat o Tony Malaby, entre d’altres.