Ràdio Silenci engega aquesta setmana un repte a la popular xarxa de fotografia mòbil Instagram. La Garriga és un municipi molt actiu a les xarxes socials. Una de les més populars actualment és Instagram, una xarxa que permet compartir fotografies des dels telèfons mòbils amb sistema operatiu Android o l’IOS d’iPhone i l’iPad. Ràdio Silenci disposa del seu propi compte, amb l’usuari rsilenci, en què es mostren les activitats de la ràdio, els actes que es fan a la Garriga i els programes i convidats que passen per l’emissora.
L’emissora garriguenca vol potenciar encara més la presència del nostre municipi a la xarxa Instagram i per això proposarà reptes quinzenals, de manera que cada quinze dies es proposarà un tema per fotografiar a la Garriga i es demanarà als usuaris de la xarxa social que hi vulguin participar que etiquetin les imatges amb el nom del repte i citin la Garriga i Ràdio Silenci.
Per incentivar la participació als reptes, cadaascun tindrà el seu premi. Així, per exemple, cada mes se sortejarà entre els participants un àlbum en paper de les pròpies imatges d’Instagram cedit per Instagrafic, impremta de Granollers que s’ha especialitzat en aquest producte innovador.
El primer repte del nou concurs d’Instagram de Ràdio Silenci està relacionat amb la tardor a la Garriga. Podeu consultar les bases del concurs i veure les fotografies participants a la web de la ràdio: www.radiosilenci.cat i al compte www.instagram.com/rsilenci
Amb aquest nou perfil a les xarxes socials, l’emissora municipal complementa la seva presència a Facebook amb 1.900 seguidors i a Twitter amb 750 seguidors, fet que encara ajuda més a la promoció tant de l’emissora com del municipi a Internet.
Ràdio Silenci