El comerç garriguenc llança “Quedem dissabte tarda”

0
131

La regidoria de Promoció Econòmica juntament amb els comerciants de la Garriga –de l’ASIC, d’APROP i també els no associats- encetaven avui amb la seva presentació la campanya “Quedem dissabte tarda”, que pretén rellançar el comerç local tant pels garriguencs com pels veïns de municipis propers.

Davant d’una nodrida representació del comerç garriguenc, el regidor Vicenç Guiu, la tècnica municipal Núria Blanché i la responsable de dinamització de l’ASIC, Conxita Beltran han explicat els detalls de la campanya. El projecte, fruit del treball conjunt de tots els actors comercials del municipi, segons Guiu, cerca revitalitzar el que és “el motor econòmic de la Garriga”: el petit comerç. En aquest sentit, la iniciativa, fruit de converses tant amb comerciants individuals com amb les associacions de comerç locals, vol rellançar els dissabtes a la tarda a la Garriga tant com a opció d’oci com de consum comercial.

A partir del dia 10 de novembre, i durant tots els dissabtes següents, es realitzaran una sèrie d’activitats, tals com sortejos de tablets informàtiques, promocions exclusives i espectacles per tal de posicionar les tardes de dissabte al municipi com una experiència de lleure i consum com les que ofereixen els centres i eixos comercials de la comarca. Es cerca d’aquesta manera atreure tant als garriguencs que efectuen actualment les seves compres fora del municipi com a ciutadans dels pobles de l’entorn de la Garriga, a més a més de reactivar el teixit comercial garriguenc i incentivar l’obertura de comerços el dissabte a la tarda, una franja de temps que “ha de ser de botigues plenes”, declarava Vicenç Guiu.

Les activitats de la campanya, a més dels comerços locals, es centraran en tres escenaris on es duran a terme activitats que van des dels tallers per a infants fins a espectacles de dansa oferts per les escoles de dansa municipals. Aquestes activitats es faran a la Plaça Can Dachs, davant de l’edifici del Triangle i a la Font de Santa Digna. Aquesta distribució obeeix a la voluntat de la iniciativa de dinamitzar no només el centre del municipi, sinó tot el seu comerç, independentment de la seva localització.

La campanya estarà acompanyada tanmateix d’un esforç marcat per a la seva difusió publicitant-la tant a mitjans locals com d’àmbit comarcal i als comerços adherits. Tots els participants esperen poder donar-li continuïtat, però des de l’Ajuntament s’alerta de que no es podran valorar els resultats de la iniciativa fins que porti un temps en funcionament.

Marc Bellmunt

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.