Ens trobarem a l’Auditori de l’escola de música el dia 20 d’octubre a partir de les 5 de la tarda. Serà el tercer any en el que tots plegats tractarem d’enderrocar l’estigma social, amb cançons i poesies dels nostres benvolguts garriguencs.
Gràcies a tots vosaltres que col·laboreu amb l’associació El Far, anem aconseguint la nostra finalitat, que és la integració d’aquelles persones que pateixen un trastorn mental tot fent-les sentir que no són rebutjades per la família ni per la societat.
Obertament és un projecte impulsat per la Federació d’Associacions “Salut Mental Catalunya” i que es pot veure pels diferents mitjans de comunicació on es fan diverses accions per acabar amb els prejudicis que es tenen vers les persones afectades.
Agraïm i continuem demanant al nostre Ajuntament i societat civil aquest ajut que és tan valuós per a la nostra tasca.
Cal dir que anem millorant. Volem remarcar el treball sensible i intel·ligent de la nostra psicòloga Gisela, i dic “nostra” perquè s’ha integrat d’una manera molt favorable a l’Associació. He cregut necessari fer-ho saber perquè totes aquelles persones que puguin necessitar aquest servei psicològic es dirigeixin a l’Associació El Far a través del seu telèfon.
Us esperem a tots en aquesta tarda del proper dissabte. En acabar ho celebrarem amb un tall de coca per a tothom.
També el dia 26 d’octubre a les 21 h. i al mateix auditori passarem el documental “Instants de pleniluni”, que tracta sobre la problemàtica de salut mental.
Aquest acte l’organitzem juntament amb el Cineclub de la Garriga. Gràcies.
Mª Teresa Piñol, Portaveu del Far