Ordre del dia del Ple del 25 de juliol de 2012

0
ple_juny_2011

El proper dimecres dia 25 de juliol se celebrarà el Ple de l’Ajuntamende la Garriga, a partir de les set de la tarda a la Sala de Plens i es podrà seguir en directe, com sempre, gràcies a la gent de Ràdio Silenci a través de la seva pàgina web i del dial 107.4 de la FM a tot el poble.

Aquest n’és, doncs, l’ordre del dia:

  1. Aprovació actes sessions anteriors.
  2. Despatx d’Ofici.
  3. Presa de possessió i promesa/jurament del càrrec dels nous regidors del PSC-PM.
  4. Nomenament dels nous regidors del PSC- PM, com a representants del seu grup a diferents òrgans col·legiats de constitució obligatòria en substitució dels regidors Sra. Neus Bulbena i Burdó i Sr. Joan Bou i Bosch (Junta de portaveus, Comissió especial de comptes).
  5. Nomenament dels nous regidors del PSC- PM, com a representants del seu grup a diferents òrgans col·legiats de constitució no obligatòria així com comissions polítiques.
  6. Determinació de les festes de caràcter local per l’any 2013.
  7. Ratificació de l’acord d’aprovació inicial de la dissolució del consorci de Turisme del Vallès Oriental.
  8. Verificació del Text Refós de la Modificació puntual del Pla general d’ordenació per a l’ampliació d’usos en les zones A-1, A-5, A-10 i A-12.
  9. Aprovació dels preus públics de dos monogràfics de Gràfica publicitària i Mobiliari, organitzats per l’Escola Municipal d’Art i Disseny (EMAD) per al curs 2012/13.
  10. Aprovació d’un preu públic, en concepte de material, pels alumnes del Programa de Qualificació Professional Inicial (PQPI) d’Auxiliar de treballs en fusta i instal·lació de mobles, programat per l’Escola Municipal d’Educació (EME), per al curs 2012/13.
  11. Aprovació de dos preus públics de l’activitat de karate pel curs 2012/13.
  12. Donar compte de l’informe de la Intervenció i Tresoreria municipal relatiu al compliment de la llei de mesures de lluita contra la morositat a 30 de juny de 2012.
  13. Donar compte de l’estat d’execució del pressupost municipal a 30 de juny de 2012.
  14. Mocions.
  15. Precs i Preguntes.
Article anteriorÈxit de participació a les primeres 12 Hores de Bàsquet d’Hermes la Garriga
Article següentMeritxell Budó: “L’Estat ha reaccionat tard i malament”
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.