Pantalla gegant al Passeig per veure la final de Copa

0
bara_1

Com ja ve sent habitual cada cop que el primer equip de futbol del Futbol Club Barcelona arriba a una final –últimament ha estat força sovint-, la Penya Barcelonista de la Garriga organitza una pantalla gegant per seguir en grup el partit i ofereix cadires i servei de barra amb entrepans i begudes a preus populars.

L’última vegada que els garriguencs es varen reunir al Passeig per a veure un partit va ser el passat 28 de maig, data en la qual el Barça va aconseguir la seva quarta Copa d’Europa davant del Manchester United a l’estadi de Wembley de Londres i enguany s’espera repetir l’èxit d’assistència de públic, així com el bon comportament de l’aficionat blaugrana.

Cal recordar que aquesta no és una Copa del Rei qualsevol, doncs ve animada des de fa dies per polítics, opinadors i aficionats de Catalunya i del país veí, ja que es preveu una sonora protesta dels assistents al Vicente Calderón envers la simbologia espanyola i monàrquica, sobretot després dels últims esdeveniments i escàndols protagonitzats per la família borbònica i les darreres declaracions de la Presidenta de la Comunitat de Madrid, que instava a suspendre la final per evitar la protesta ciutadana prevista.

El partit, doncs, és una reedició de la final de l’any 2009 entre l’Athletic Club de Bilbao i el Futbol Club Barcelona, que va ser un exemple de bon futbol i esportivitat, així com una demostració que es pot compaginar reivindicació nacional i espectacle esportiu sense traumes, si tots plegats hi posen el seu gra de sorra.

Fotografia: Pantalla gegant al Passeig del passat 28 de maig / Autor: Ramon Ferrandis

Article anteriorAquest dissabte, tots amb l’Olímpic!
Article següentNova sessió doble afrancesada a l’Alhambra
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.