Exitosa preestrena de “7.400”

0
cartell_7.400

Fantàstic espectacle el que vam poder veure el passat dissabte, dia 12, al teatre de la Garriga. La companyia Temiro Dansa realitzà la pre-estrena de la seva nova obra: “7.400”.

Un relat sobre la Guerra Civil vista des de diferents perspectives cronològiques i representada per un sol personatge col·lectiu, la població civil. Una població que viurà els bombardejos, la pèrdua, la presó i l’exili.

Una elaborada producció que conjugà a la perfecció la dansa contemporània i la creació audiovisual en una gran pantalla que presidia l’escenari, assolint un dramatisme extremadament real.

Uns intensos cinquanta minuts que passen com una exhalació i en els que vius un doll incontrolat de sentiments, una emoció corprenedora que acabà desembocant en algunes dissimulades llàgrimes a bona part de la platea.

La dansa contemporània més entenedora i amb missatge més clar que he vist mai. Amb creacions com aquesta, la dansa contemporània deixaria de ser elitista i s’acostaria al gran públic.

Un autèntic plaer, absolutament recomanable.

 Antoni Companyó

Article anteriorEl Tramonto és el nou campió
Article següentPropers actes de la Primavera Poètica
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.