Guardiola, entrenador de l’Olímpic?

0
Guardiola

La marxa de Guardiola com a entrenador del Futbol Club Barcelona ha estat un cop molt dur per a molts culés, potser mitigat en certa mesura per la designació de Tito Vilanova com a substitut, però els barcelonistes de la Garriga podrien tenir una gran compensació a aquest buit a la banqueta del Barça. Podria ser en Pep Guardiola, en un futur, entrenador dels juvenils de l’Olímpic la Garriga?

Aquesta afirmació, que molts considerarien descabellada, va sortir a col·lació fa uns dies a La Tertúlia de El món a RAC1, on el col·laborador Andreu Mayayo va assegurar que el desig de Guardiola era precisament aquest, allunyat de la pressió mediàtica de dirigir un club de primera línia mundial.

El món a RAC1, dirigit per Jordi Basté, ha esdevingut el programa de referència de la ràdio a Catalunya, batent tots els rècords d’audiència existents fins la data segons l’últim estudi de mitjans i una de les seves seccions més característiques és, precisament, La Tertúlia, amb un conegut de la Garriga com és en Jordi Barbeta, amb Vicent Sanchis, Rafael Nadal i Andreu Mayayo.

Haurem d’estar atents, doncs, als propers moviments del millor entrenador de la història del Barça.

Podeu descarregar l’àudio del programa aquí. Es parla de l’Olímpic a partir del minut 72.

Article anteriorEl títol, cada cop més a prop
Article següentEl Cor Sarabanda actuarà a Llerona
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.