Un cop presentats oficialment a la Garriga ens hem de posar a treballar. El nostre objectiu, el que ens uneix, és la voluntat d’assolir la independència de Catalunya. Per aconseguir-ho hem de fer molta feina de divulgació que ha de servir per intentar convèncer tantes persones com sigui possible, i per això cal que hi siguem tots. Tothom en la seva mesura pot col·laborar, d’una manera o d’una altra. Uns tindrem una mica més de temps i ens podrem comprometre amb alguna de les comissions creades; d’altres, amb menys temps disponible, podrem col·laborar en l’organització d’activitats puntuals; uns altres podrem posar a la disposició de l’ANC de la Garriga els nostres coneixements i/o habilitats. Hi ha moltes maneres d’ajudar i totes són MOLT benvingudes i importants.
Per tal d’organitzar-nos i concretar tasques, us volem convocar a una reunió el dimecres, 28 de març, a les 19:30 h, a la sala d’actes de la Biblioteca Núria Albó (l’entrada és pel carrer de sota).
Entre les activitats que haurem d’organitzar hi ha la diada de Sant Jordi, Corpus, la visita a les associacions de la Garriga, l’organització de les conferències, etc.
Us agrairem si ens podeu confirmar la vostra assistència a la reunió. Naturalment, podeu convidar-hi tots els amics, coneguts i familiars que vulgueu. Tot esperant de poder-vos saludar el dia 28, quedem a la vostra disposició per a qualsevol dubte que pugueu tenir.
PD: Si aquest dia no podeu venir però teniu ganes de col·laborar, feu-nos-ho saber i ens posarem en contacte amb vosaltres.
Comissió de coordinació ANC la Garriga / lagarriga@assemblea.cat