Propera presentació de l’ANC de la Garriga

0
presentaci_anc_lg

El proper divendres 9 de març, a les 19,30h. i al Teatre el Patronat de la Garriga, es presentarà l’Assemblea nacional Catalana de la Garriga, en un acte en el qual hi intervindran la Sra. Neus Portet, coordinadora de l’ANC a la Garriga, el Sr. Jordi Monreal, coordinador comarcal de l’ANC i la Sra. Meritxell Budó, alcaldessa de la Garriga.

Un cop acabada la presentació, es donarà pas a la representació de l’obra de teatre “Catalans a la romana”, del grup de teatre Esplai.

L’Assemblea Nacional Catalana és una organització unitària i transversal que treballa per aconseguir la independència de Catalunya. Està formada per catalans i catalanes convençuts que l’única manera de sobreviure com a poble és aconseguir un estat propi com el que tenen les altres nacions del món.

L’ANC disposa d’un full de ruta que marca el camí i una estratègia que ha de servir per eixamplar la base social de l’independentisme, amb l’objectiu d’assolir la independència l’any 2014, per vies democràtiques i pacífiques. És una entitat arrelada al territori a través d’assemblees territorials com la de la Garriga, i té la voluntat de treballar amb altres institucions com ho són els ajuntaments que s’estan adherint a l’Associació de Municipis per la Independència, i amb les entitats i organitzacions de la societat civil.

El dia 10 de març l’ANC celebrarà l’Assemblea general, al Palau San Jordi.

 

Article anteriorCommemoració del Dia Internacional de la Dona i la Pau
Article següentCertamen fotogràfic “Andante con Foto”
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.