Ordre del dia del Ple de 29 de febrer

0
ple_juny_2011

El proper dimecres 29 de febrer es celebrarà el Ple municipal corresponent al mes de febrer, que com és habitual es farà a la Sala de Plens de l’Ajuntament a partir de les vuit del vespre. 

Us recordem que tota persona interessada a seguir-lo en directe sense haver-se de desplaçar a l’Ajuntament pot fer-ho a través de Ràdio Silenci, al 107,4 de la FM o bé a través de la TDT. 

Com és habitual, l’endemà la Garriga Digital.cat publicarà una crònica del més destacat de la sessió.  

1. Aprovació acta sessió anterior.

2. Despatx d’Ofici.

3. Desestimació de les al·legacions i aprovació definitiva del pressupost general consolidat de l’Ajuntament de la Garriga per a l’exercici 2012, juntament amb la plantilla de personal.

4. Resolució al·legacions i aprovació provisional de la modificació puntual del Pla General per ampliació d’usos a les zones A1, A5, A10 i A12.

5. Mocions

6. Precs i Preguntes

7. Donar compte al Ple d’assumptes de l’equip de Govern

Article anteriorEl Ball de Cintes i el Ball de Gitanes tornen a la Garriga
Article següentMalhivern publica “L’educació low cost”
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.