El Teatre programa un cap de setmana ple d’espectacles

0
Alba_Balls_01

Un homenatge al músic Manuel Blancafort (1897-1987) i un concert familiar seran els espectacles que aquest cap de setmana centraran la cartellera del Teatre de la Garriga. El dissabte 25 de febrer a dos quarts de nou del vespre l’escenari del Patronat acollirà el concert Caminant per la vida, en què la soprano Alba Ballús, acompanyada al piano per Marta Pujol, interpretarà diferents cançons catalanes, algunes de les quals seran de Manuel Blancafort. El concert és una de les activitats programades des de  l’Ajuntament per commemorar el 25è aniversari de la mort del compositor garriguenc més internacional.

Caminant per la vida comptarà amb poemes de la mateixa soprano recitats per un rapsode i amb una pantalla gegant que, segons els organitzadors, “farà que ens embolcallem amb les obres pictòriques de Ballús”. Les peces estaran exposades simultàniament a la Sala d’Exposicions Andreu Dameson i Aspa fins al 4 de març.

I l’últim espectacle d’aquest mes de febre al Teatre arribarà diumenge 26 de febrer a dos quarts de nou del vespre amb el concert familiar Personatges Singulars, amb Dàmaris Gelabert. En aquest muntatge, recomanat per a infants majors de 5 anys, el públic gaudirà de cançons originals interpretades per l’orquestra dels Personatges Singulars que giren al voltant de la història i les biografies de  Chaplin, Verne, Dalí, Els Beatles, Mercè Rodoreda, Einsten o Gandhi.

Article anteriorEnsurt o mort?
Article següentRondalles a l’Auditori de l’Escola de Música, aquest diumenge
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.