Les noies del Sènior Femení AEE Manuel Blancafort han començat la segona volta amb una victòria molt important a casa que els permet seguir segones a la classificació. Van aconseguir fer quatre gols i no rebre’n cap contra les Panteres Grogues, fet que les confirma com l’equip més golejador de la lliga i el segon menys golejat.
A la primera part el marcador no reflectia la quantitat d’oportunitats que van tenir les locals, que van protagonitzar fins a cinc ocasions de gol però tan sols una d’aquestes arribades es va materialitzar. Va ser un gol de la Coral Lozano que, amb un xut amb la cama esquerra, va aconseguir colar la pilota dins la porteria contrària.
A la represa, les visitants van sortir amb més ganes i més força que a la primera part, però les nostres van aprofitar els forats que deixaven les Panteres Grogues per avançar en el camp i marcar tres gols més, dos dels quals van ser obra de l’
Noelia Losantos
Foto: Daniel Prieto (entrenador), Noelia Losantos, Judith Rodríguez, Vanesa Huesa,