La fi del #sotrac

0
sotrac

En aquests moments a l’entrada de la Garriga estan acabant amb un dels símbols del nostre poble. El #sotrac està essent destrossat per un exèrcit de màquines sense sentiments que, amb les seves rodes, deixen sense vida el nostre #sotrac.

Centenars de voluntaris de la Garriga i de pobles de la comarca s’estan concentrant davant les portes de l’Ajuntament de la Garriga per demanar la restitució del #sotrac. Amb crits de “Llibertat, Amnistia volem el #sotrac de la Garriga” la gent indignada està reclamant justícia. Mitjans informatius d’arreu del país s’estan fent ressò d’aquesta notícia i arriben al poble per informar d’aquesta desgràcia.

Encara podem aturar les màquines del “Ministerio de Obras Públicas” que sense cap sentiment estan exterminant el nostre #sotrac. Cal que tothom passi a l’acció i deixi el que està fent per anar amb els centenars de persones que es troben a la plaça de l’Ajuntament i que no deixarem la plaça fins que les màquines aturin aquest genocidi cultural. Salvem el #sotrac!

Article original | http://sotrac.wordpress.com/


Article anteriorConsells d’autoprotecció per foc a casa
Article següentCampanya d’hàbits alimentaris saludables
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.