Consells de seguretat per a la gent gran de la Garriga

0
PARCHE-POLICIA-LA-GARRIGA

En el marc de les accions de prevenció i seguretat per a la gent gran de la Garriga duu a terme l’Àrea d’Acció Social de l’Ajuntament, el proper dimarts 15 de novembre, a partir de les cinc de la tarda i a l’Esplai de la Gent Gran (Plaça del Silenci), es farà una xerrada destinada a donar consells de seguretat a la gent gran a càrrec de la Policia Local.

Segons indica l’Ajuntament, “En aquesta sessió s’explicarà als assistents com reaccionar davant d’un cas de robatori o d’estafa i també s’exposarà com es poden prevenir possibles furts”. Alhora, “Es vol dotar aquest col·lectiu de recursos per prevenir les situacions de risc i de mesures per fer front a possibles robatoris”.

 

Article anteriorObertes les inscripcions al taller d’autodefensa per a dones
Article següentRàdio Silenci exporta dos dels seus programes a la resta de ràdios locals de país
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.