Divendres dia 15 de juliol ha tingut lloc la incorporació al patronat de la Fundació Universitària Martí l’Humà de tres empreses molt importants de la nostra comarca: Estabanell i Pahisa (Granollers), Maynou (les Franqueses) i Moya Advocats i Assessors S.L. (la Garriga).
Paral·lelament s’han incorporat al Patronat de la FUMH els nous patrons en representació de l’Ajuntament de la Garriga, d’acord amb els resultats del 22 de maig. Són els Srs. Albert Benzekry (Acord), Josep Oliveras (SI) i Rafael Puig (PP).
Amb l’ampliació del seu Patronat, la Fundació Universitària Martí l’Humà, entre altres iniciatives, crearà la càtedra Francesc Estabanell Demestre, amb seu a Granollers, que impulsarà la recerca i la transferència del coneixement en energies netes, i obrirà un centre de formació a la capital del Vallès Oriental a partir de la propera tardor.
Fotografia: A la fotografia, drets, d’esquerra a dreta, els Srs.