Capital Agrupado S.A. mecenes del Corpus i de la Festa Major

0
conveni

L’empresa Capital Agrupado S.A. i l’Ajuntament han signat un conveni de mecenatge segons el qual l’empresa fa una aportació econòmica de 4.000 euros per col·laborar en dos dels esdeveniments culturals més destacats del municipi: la diada de Corpus (2.000 euros) i la Festa Major (2.000 euros).

La signatura ha tingut lloc dijous 23 de juny al migdia a la Sala de Plens de l’Ajuntament, i hi han estat presents l’alcaldessa Meritxell Budó; el regidor de Cultura, Albert Benzekry, i el director comercial de Capital Agrupado, Albert Ramos.

Fotografia: OAMC

Article anteriorMontse Lapuerta, membre de l’Associació Cultural Corpus la Garriga
Article següentUn Corpus ben lluit amb visita del President inclosa
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.