Ja són tres les vegades que els Indignats de la Garriga s’han trobat en assemblea per a seguir amb el moviment de base social que sacseja el nostre país i d’altres arreu d’Europa. Com les altres vegades, el punt de trobada ha estat la Plaça de l’Església, davant de l’Ajuntament, i sembla que cada vegada és més la gent interessada en afegir-s’hi i dir-hi la seva.
Com ja vam indicar en aquesta mateixa web, la intenció dels Indignats és la de trobar-se cada dilluns i dijous, al mateix lloc, a les 20:30h per a seguir articulant-se, fent propostes i debatent.
Seguint aquest enllaç, es pot llegir l’acta d’aquest 30 de maig que ens han fet arribar des de la pròpia Assemblea d’Indignades i Indignats de la Garriga.
Fotografia de Guille Troyano