Perales destaca la vàlua de la seva llista a l’acte de cloenda d’Acord

0
ACORD_cloenda_campanya_2011

Amb el títol “tenim la fórmula’, en al·lusió a la participació del periodista garriguenc Santi Faro com a presentador, Acord per la Garriga va centrar el darrer gran acte de campanya a esgrimir la vàlua professional i cívica dels membres de la llista que lidera Jordi Perales. L’alcaldable va demanar, al Patronat, el màxim suport dels electors per “poder obrir l’Ajuntament a gent molt preparada professionalment, implicada en la societat civil i no viciada per les lluites de partits”.

Perales va destacar la necessitat de “nous lideratges” a l’Ajuntament que no reactivin “velles rancúnies”. La llista d’Acord, “també nascuda d’un sentiment d’indignació respecte la política”, proposa l’entrada al consistori de gent molt preparada. Per això es va exhibir la llista al complet i hi van intervenir els candidats des del cinquè fins al propi alcaldable, donant valor a les seves propostes: “Som una cooperativa d’idees”, va declarar Perales. Sergi Moya ha coordinat l’equip de treball de promoció econòmica; Dolors Castellà ha treballat en el programa de cohesió; Neus Marrodán ha encapçalat l’àrea de Territori i Albert Benzekry la d’identitat. Jordi Eduard Perales es va comprometre a “no retallar cap servei” i a governar a partir del possible: “La situació actual ens ha ensenyat que s’ha acabat estirar més el braç que la màniga”.

Benzekry va raonar la presència d’ell mateix i del gruix d’independents a la candidatura. Per ell, Acord és fruit d’una “lectura intel·ligent de la situació” política de la Garriga. La gent d’Acord “no caurem en disputes banals”: la resposta serà “treballar molt”. Entre les seves propostes, destaca una intervenció urgent per salvar la situació de la Doma.

Perales va agrair totes les mostres de suport rebudes a la seva candidatura, així com l’entrega de tota la gent que ha treballat per aconseguir una gran implicació de la societat civil en l’elaboració del programa i de la seva difusió a tots els racons de la Garriga.

Perales es va mostrar confiat que Acord “serà la sorpresa de les eleccions” a la Garriga i “condicionarà la manera de fer política, una manera més participada, més conscient dels canvis socials i econòmics que vénen, i menys abocada als enfrontaments estèrils: s’ha acabat la manera antiga de fer política”.

Acord per la Garriga

Article anteriorUn centenar de persones a la xerrada de la Plataforma Antiincineradora
Article següentEl pressupost de l’Ajuntament de la Garriga en una Catalunya independent
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.