El darrer cap de setmana d’abril i primer de maig ha resultat ser un dels caps de setmana en els que s’han realitzat més activitats a la Garriga.
Al marge de les celebracions de la Festa Major del Barri de Montserrat, la tarda de dissabte la plaça de Can Dachs va ser l’escenari de la celebració del Dia Internacional de la Dansa, a la qual hi varen participar els grups Passaltpas, Interdansa, l’Escola de Dansa Disset, l’escola Puiggraciós i Tukuprakum amb diferents espectacles.
També, la mateixa tarda de dissabte, però aquesta vegada a l’església de la Doma, es va celebrar, organitzat per Òmnium Cultural, el recitat de poesia “Cap home és visible. Una antologia de poesia catalana medieval”, que va anar a càrrec de Dolors Miquel i de Stefano M. Cigolani.
El dia següent, ja diumenge primer de maig, el Centre Excursionista va organitzar el tradicional Aplec de Puiggraciós mentre que, a partir de les 9 del matí, el Club d’Atletisme “Les Tortugues” va celebrar la “XVI Cursa de les Tortugues”, que va constar de tres categories: petits, mitjans i cursa de fons i infantil gran.
I com a colofó, un dels moments més emotius del cap de setmana va ser el concert que la Societat Coral l’Aliança va oferir en motiu del seu centenari, i que es va iniciar amb una cercavila a càrrec de la Banda del Prat pel centre del poble.
Fotografies: Ramon Ferrandis