El proper dissabte 26 de març tindrà lloc l’acte d’inauguració del nou Centre de Visitants de la Garriga, ubicat als recentment restaurats safareigs, obra de Manuel Joaquim Raspall.
La inauguració es farà a les 12 del migdia i comptarà amb l’actuació de Nats Teatre i la col·laboració de l’associació “La Garriga Secreta”.
Acabats els parlaments institucionals es realitzarà una visita guiada per l’espai i, de quatre de la tarda fins les vuit del vespre, el nou Centre romandrà obert per a tot el públic.
Segons indica l’Ajuntament, “el Centre de Visitants de
L’equipament compta amb nombrosos recursos museogràfics i interactius d’última generació que permeten apropar-se al patrimoni garriguenc d’una manera didàctica i amena. Entre aquests recursos destaquen especialment les Tablet PC, unes computadores portàtils que el públic visitant pot emportar-se per fer els itineraris. Per aquelles persones que ho prefereixen el centre també oferirà visites guiades personalitzades.
Així mateix, l’espai oferirà tota la informació sobre els recursos i serveis turístics del municipi i tindrà una espai dedicat a botiga.
El Centre de Visitants de
Fotografies: OAMC