La intensitat de la pluja ha estat protagonista el matí del dimarts 15 de març, havent-se registrat, a les 18 h. i 26 min. del migdia, la quanitat de 42,4 mm (42,4 litres per metre quadrat) a l’estació meteorològica de l’Institut Manuel Blancafort.
A la fotografia podeu veure la crescuda del riu Congost a la zona del pont del barri de les Roquetes i, a continuació, un abstracte de les dades meteorològiques de l’esmentada estació, que es troba al terrat de l’institut, a una alçada d’un 300 per sobre del nivell delmar, i a les seguents coordenades:E 441232.6, N 4614712.1 (ED50 UTM 31N); Longitud: 2º 17′ 34.07” Latitud: 41º 40′ 48.58” (GPS), segons dades de la web del ICC (Institut Cartogràfic de Catalunya).
Predicció
Pel que fa a les properes hores i propers dies, el risc de pluja anira disminuïnt fins a ser molt baix a partir de la jornada de demà dimarts 16 de març. El dies següents el sol s’anirà imposant i les temperatures aniran lleugeremanent en augment.