En record del sacerdot Jordi Mas

0
jordi_mas

El mossèn garriguenc Jordi Mas i Castells ha mort aquesta nit a l’edat de vuitanta anys després d’una llarga malaltia.

Mas, distingit com a Persona Il·lustre de la Garriga l’any 2008, va passar bona part de la seva vida (cinquanta anys) ajudant al desenvolupament d’una de les regions més pobres de l’Àfrica, com és el Camerun.

Des de les parròquies de Makary i Blangoua, va realitzar accions en diferents camps, tals com sanitari, l’educatiu o cívic del país africà.

Llur tasca li comportà rebre, l’any 2007, el primer Premi de Cooperació Internacional per al Desenvolupament Humà, atorgat pel Consell Comarcal del Vallès Oriental. Un any més tard, li fou atorgat el premi Josep Parera, que organitza la Caixa Penedès.

La Capella Ardent  serà divendres 19 de novembre a partir de les 12h a l’Església Sant Esteve de la Garriga. L’enterrament serà dissabte 20 de novembre a les 15.30h a l’Església Sant Esteve de la Garriga.

Des d’aquestes línies, l’equip de La Garriga Digital.cat volem tenir un record per l’il·lustre garriguenc, Jordi Mas, i fer extensiu el nostre condol a la seva família.  

Article anteriorImpostos, taxes i el que encara ha d’arribar
Article següentComunicat de l’Ajuntament de la Garriga
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.