Comunicat de l’Ajuntament de la Garriga

0
Escut_de_la_Garriga

L’Ajuntament de la Garriga vol desmentir el comunicat emès per la Plataforma Antiincineradora del Congost, on s’afirma que la Comissió Territorial d’Urbanisme de Barcelona (CTUB) ha trobat irregularitats en la modificació puntual del Pla General Municipal d’Ordenació Urbanística.

La modificació puntual del Pla General Municipal d’Ordenació Urbanística en el sector B-8, aprovada inicialment pel Ple de desembre de 2009, està pendent d’aprovació per la CTUB.

L’aprovació era un dels punts de l’ordre del dia de la sessió de la CTUB celebrada el passat 4 de novembre, però va quedar sobre la taula. La CTUB considera que cal completar alguns dels documents del projecte i també resta per incorporar un informe de l’Agència Catalana de l’Aigua (ACA) sol·licitat durant el mes d’agost.

D’aquest manera, la modificació resta pendent de l’aprovació definitiva per part de la CTUB. Un cop reconeguts els requeriments necessaris per poder valorar la modificació, l’Ajuntament requerirà al promotor que completi la documentació sol·licitada.

El comuicat de la Plataforma Antiincineradora del Congost conté una altra informació errònia quan afirma que el Pla Parcial d’Ordenació Urbanística també va quedar sobre la taula de la sessió de la CTUB. Aquest Pla Parcial no només no figurava dins l’ordre del dia esmentat, sinó que està pendent de redactar una vegada aprovada la modificació del Pla General per part de la CTUB.

La Garriga, 18 de novembre de 2010

Neus Bulbena, alcaldessa de la Garriga

Article anteriorEn record del sacerdot Jordi Mas
Article següentI després de la boda…
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.