Israel Molinero, cap de llista d’ICV a la Garriga

0

L’Auditori de l’Escola Municipal de Música va ser l’escenari que va acollir el passat dissabte 13 de novembre l’assemblea de militants i simpatitzants d’ICV de la Garriga, a la qual es va escollir al Sr. Israel Molinero, biòleg i educador ambiental de 42 anys, cap de llista d’aquesta formació a les properes eleccions municipals del mes de maig de 2011.

Aquesta assemblea, a la qual va assistir la Sra. Laia Ortiz, portaveu nacional i diputada d’ICV, va ratificar el relleu del Sr. Joaquim Fornés, regidor d’aquesta formació a la Garriga els últims setze anys i que els darrers tres ha format part de l’equip de govern, conduint les regidories d’acció territorial, turisme i patrimoni essent, també, segon tinent d’alcalde. Tanmateix, però, Fornés seguirà vinculat a la llista d’ICV, ja que es presentarà en cinquena posició.

Al seu torn, l’actual regidora de Polítiques d’Igualtat, Sra. Patrícia Astorga, passarà de ser la segona de la llista a ser la número quatre.

Aquestes són les cinc persones que encapçalaran la candidatura ecosocialista, el proper mes de maig:

  1. Israel Molinero, afiliat a ICV. Portaveu Local. Biòleg i educador ambiental.
  2. Martí Porter, independent. Antropòleg.
  3. Anna Cuadrado, afiliada a ICV. Professora de secundària.
  4. Patrícia Astorga, afiliada a ICV. Regidora de govern.
  5. Quim Fornés, afiliat a ICV. 2n tinent d’alcalde i regidor de govern. Portaveu del grup municipal.
Article anteriorEl galliner
Article següentNova data límit per les obres del centre: 16 de desembre
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.