Agents de la policia local de la Garriga, alertats per la trucada del propietari d’una empresa de Ca n’Illa, varen detenir entorn les sis de la tarda del passat diumenge 31 d’octubre, a tres persones veïnes de Santa Coloma de Gramenet, al ser considerades presumptes autores d’un robatori amb força, al carrer Jacint Verdaguer de la Garriga.
A partir dels indicis, es creu que els presumptes lladres varen accedir a l’empresa situada en aquest carrer havent forçat la teulada i que, un cop a dins, varen forçar la caixa enregistradora per endur-se’n el diners.
Un cop els agents varen arribar al lloc dels fets varen presenciar com un vehicle, situat al davant de l’empresa, iniciava una ràpida maniobra de fugida.
La ràpida reacció d’una de les patrulles va impedir la fuga, mentre que una altra va detenir un home que sortia de l’esmentada empresa, tot saltant una tanca situada a la part posterior de l’emplaçament.
Un cop detinguts, els presumptes lladres varen ser traslladats a les dependències dels Mossos d’Esquadra per, posteriorment, passar a disposició judicial.