“La hipocresia i immoralitat de Ciutadans i Partit Popular”

0
Anunci_electoral_Ciutadans_21-10-2010

Amb aquest contundent encapçalament comença el comunicat de premsa emès el dimarts passat per la Plataforma Pro Seleccions Esportives Catalanes.

El text fa referència a la demanda presentada el 2006 pel PP i C’s contra l’anunci televisiu de la Plataforma. En l’anunci, un nen amb una samarreta de la selecció catalana de futbol era rebutjat per un altre amb una samarreta similar a la de la selecció espanyola a l’intentar jugar amb ell. La resta de nens es treien les seves samarretes en solidaritat amb el primer i el joc seguia amb normalitat. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya va fallar a favor dels demandants, considerant que l’anunci presentava una clara imatge de “discriminació” contra el nen. Segons el comunicat, la Plataforma “vol denunciar la hipocresia i immoralitat tant de Ciutadans com del Partit Popular” a aquesta demanda.

pp-constituciEl text explica que en l’actual campanya electoral de cara a les eleccions autonòmiques Ciutadans (de la qual el seu cap de llista és el garriguenc Albert Rivera) utilitza en diverses escenes la imatge d’un nen de quatre anys, nu i envoltat d’adults nus, que demanen el seu vot. Així mateix recorda l’ús de fotografies de menors mostrant les seves mans emmanillades en una campanya contra l’Estatut i la Llei d’Educació de Catalunya.

El comunicat de la Plataforma Pro Seleccions Esportives Catalanes conclou declarant que la Plataforma “no utilitza una doble moral” i que mai ha desitjat violar la legalitat entorn de l’ús d’imatges de menors. Acusa per contra el PP i Ciutadans de, “sense el més mínim rubor ètic o moral”, utilitzar la imatge de menors per a les seves pròpies finalitats electoralistes. Per a la Plataforma, això és la demostració que la denúncia del PP i C’s no tenia la intenció de defensar els drets del menor, sinó els seus propis electorals i polítics. El comunicat conclou amb un clar i concís “no tot s’hi val”.

Marc Bellmunt

 

Article anteriorInaugurat el curs acadèmic de la FUMH amb el vicepresident de la Generalitat de Catalunya
Article següentIV Lliga Intercomarcal d’Enganxes Amateur
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.