Com a complement a la notícia apareguda a El 9 NOU referent a la decisió de l’equip de govern de
1. Va ser durant el ple municipal del mes de febrer de 2010 quan l’equip de govern va donar compte dels diversos projectes en els que pensaven invertir els quasi 1.600.000 € provinents dels anomenats Fons Zapatero. Uns projectes, però, que ja havien estat aprovats en Junta de Govern feia pràcticament un mes, exactament el 25 de gener de 2010.
Vist que totes les decisions ja estaven preses, el nostre grup va voler deixar constància que no estàvem d’acord en que es destinés més d’un milió d’euros a l’arranjament de dependències municipals, en aquest cas l’antic CAP i el propi Ajuntament, doncs aquestes obres no aportaven cap valor afegit al poble i representaven una xifra molt elevada.
Tant
3. Vist el caire que prenien les coses, el mes de juliol el nostre grup va demanar per escrit un informe per aclarir els dubtes legals de tot el procés, informe que a hores d’ara no tenim. Però la sorpresa va saltar quan
4. Ara, després de gairebé dos mesos, seguim sense cap explicació, les úniques notícies que tenim son les que hem llegit a El 9 NOU de 17 de setembre i no ens sembla que aquest camí sigui el millor per aclarir els fets.
En conclusió, l’aturada de les obres no és conseqüència del debat polític, ni conseqüència de les diferents visions sobre el destí que cal donar a l’edifici de l’antic CAP, ni de cap votació. No, pensar això seria faltar a la veritat i fer-nos creure que l’equip de govern escolta a l’oposició. L’aturada de les obres és decisió d’un equip de govern que va posar el carro davant els bous, que va improvisar i que s’ha adonat que alguna cosa no ha fet bé.
Meritxell Budó i Pla / Regidora portaveu CIU la Garriga / meritxellbudo@ciulagarriga.cat