Nova temporada de l’Esport Escolar

0
esport_escolar

L’Esport Escolar de la Garriga engega una nova temporada i, un any més, obre les seves portes a tots els nens i nenes que vulguin participar-hi. L’alumnat dels centres educatius del municipi pot inscriure’s a qualsevol de les activitats que inclou el programa esportiu, que començarà el mes d’octubre i finalitzarà el mes de maig de 2011.

Els participants a l’esport escolar 2010-2011 podran practicar esports com el futbol sala, el minihanbol, el minibàsquet, el bàdminton, l’atletisme i l’hoquei. Els entrenaments es duran a terme les tardes de dilluns a divendres i per inscriure-s’hi els alumnes només han de demanar informació al seu centre educatiu.

L’Esport Escolar vol formar persones autònomes, capaces de pensar i d’opinar per si mateixes a través d’uns criteris respectuosos i saludables. Alhora, l’esport també aposta per la coeducació, és a dir, perquè tant els nens com les nenes tinguin les mateixes oportunitats de poder practicar esport.

Font: OAMC

Article anteriorReflexió per al Sr. Fornés
Article següentSoterrament dels serveis elèctrics i renovació de la xarxa d’aigua
Hola! Sóc La Garriga Digital.cat! Aquest és el meu número de telèfon, per si tens alguna cosa a dir-me: 698 578 064. Si vols, també em pots escriure un Whatsapp :)

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.